Terugstuurbeleid

• Geeft terug
Ons retourbeleid is 30 dagen. Als het meer dan 30 dagen geleden is sinds je aankoop, kunnen we je geld helaas niet teruggeven.

Om een ​​retourzending mogelijk te maken, moeten de goederen die je wilt retourneren ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden waarin ze zich bevonden toen je ze ontving. U dient ook de originele verpakking mee te nemen.

• Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare software
- Aangepaste producten
- Eten en bloemen
- Tijdschriften of catalogi

• Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

• Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing)

• Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra de goederen zijn ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Indien goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

• Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@hexabrand.com.

• Outlet artikelen (indien van toepassing)
Alleen niet-Outlet-artikelen kunnen worden terugbetaald, artikelen die als Outlet zijn aangegeven, kunnen helaas niet worden geretourneerd.

• Vervanging van defecte artikelen (indien van toepassing):
We vervangen artikelen alleen als ze fabricagefouten vertonen.
Items zoals vinyl, panelen kunnen onvolkomenheden in kleur, afwerking hebben. Dit komt omdat het werken zijn die geheel of gedeeltelijk met de hand worden uitgevoerd. Om het artikel dat je hebt gekocht te vervangen vanwege defecten of onvolkomenheden, moet je ons een foto per e-mail sturen naar info@hexabrand.com

Wanneer we het verzoek of de petitie hebben geverifieerd en goedgekeurd, stuurt u uw artikel naar: C / Mogoda 1, Local 4-5 Barberá del Vallés CP08210, Barcelona.

Verzending
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: C / Mogoda 1, Local 4-5, Barberá del Vallés CP08210, Barcelona.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

De vervangingstijd van artikelen kan variëren, afhankelijk van de bestemming van het pakket.

Overweeg om een ​​gecertificeerde verzendservice of een verzendverzekering te gebruiken. We kunnen op geen enkele manier garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.